Σχολικές Δραστηριότητες & Προγράμματα

Health and Nature” “Υγεία και Φύση”
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:Κακαρίκου Άννα ΠΕ06 – Μουμουλίδου Ευγενία ΠΕ70
Τμήματα:ΣΤ1-ΣΤ2-Γ2.

Κατά τη σχολική χρονιά 2016-2017 το σχολείο μας με τα τμήματα ΣΤ1, ΣΤ2 και Γ2 και με τις εκπαιδευτικούς κ. Κακαρίκου Άννα ΠΕ 06 και κ. Μουμουλίδου Ευγενία ΠΕ70 πήρε μέρος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e twinning με τίτλο Health and Nature” “Υγεία και Φύση”. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά κι έχει ως στόχο να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και των ζώων που βρίσκονται σε κίνδυνο. Δείτε την παρουσίαση του προγράμματος εδώ:

Nature and Health

 

Σχέδιο Εργασίας «βότανα, το φαρμακείο της φύσης στο καθημερινό μας τραπέζι»
Τμήματα: Δ2-Ε1 & Ε2

Την Τετάρτη 13/6/2017 οι μαθητές των τμημάτων Δ2-Ε1 & Ε2 μαζί με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων τους και την καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας κα Σαρίγγελου, στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος που εφάρμοσαν όλη τη χρονιά «βότανα, το φαρμακείο της φύσης στο καθημερινό μας τραπέζι» οργάνωσαν αγγλικό πρωινό στο χώρο του Ολοημέρου του σχολείου μας. Έτσι μετά το παραδοσιακό ελληνικό πρωινό που είχαν οργανώσει και «γευτεί» πριν κάποιους μήνες, επέκτειναν τους γευστικούς τους ορίζοντες με βάση ευρωπαικά πρότυπα.

Παρουσίαση παραμυθιού «Η μάγισσα Μουρ Μουρ και το πλατύ παπούτσι» από τη συγγραφέα Ιορδανίδου Μαρία στα πλαίσια της Σχολικής Δραστηριότητας των τμημάτων Β1-Β2 του Σχολείου μας.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Πηλιώνη Μαρία-Τρομπούκη Ολυμπία-Σοφιάς Κωνσταντίνος.

Υλικό από την εκδήλωση και τις μαθητικές δημιουργίες παρατίθεται παρακάτω:

Δράσεις του ΣΤ1 για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 7/2/2017

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Τρίμπος Ιωάννης

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Για το λόγο αυτό το τμήμα μας συμμετείχε στον εορτασμό της ημέρας με σειρά δράσεων όπως επίσκεψη στην ιστοσελίδα του saferinternet4kids.gr για να ενημερωθούν οι μαθητές και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο από τον ίδιο ιστότοπο και συζητήσαμε καταλήγοντας σε συμπεράσματα. Οι μαθητές ανέλαβαν να ετοιμάσουν το δικό τους σύννεφο λέξεων με την διαδικτυακή εφαρμογή Tagul με λέξεις σχετικές (κλειδιά) με το διαδίκτυο και την ασφαλή πλοήγηση όπως:
«Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός, Ασφάλεια, Ακατάλληλο περιεχόμενο, Διαδίκτυο, Ακατάλληλες σελίδες, Προσωπικές πληροφορίες, Παραβίαση προσωπικών Δεδομένων, Σεξουαλική Παρενόχληση, Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Φόβος, Ασφάλεια Προσωπικών δεδομένων, Ιοί, Παρενόχληση Ανηλίκου, Κωδικός-Όνομα Χρήστη, Εμπιστοσύνη, PEGI, Υβριστικά σχόλια, Εκβιασμός,  Απειλή, Κοροϊδία». Στη συνέχεια παίξαμε αλληλεπιδραστικά και διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια και οι μαθήτριες του τμήματος ετοίμασαν το δικό τους Quiz με αφόρμηση ένα σχετικό που βρήκαμε στο διαδίκτυο. Δείτε παρακάτω φωτό από τις εργασίες μας στην τάξη και τα σύννεφο λέξεων μας όπως και το Quiz που ετοιμάσαμε για τους άλλους μαθητές του Σχολείου μας:

quizxcloud

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Δράσεις του Δ2 για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 7/2/2017

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Καρατζιοβάλης Βασίλειος

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, στην αίθουσα του Δ2 μιλήσαμε για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η περιήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο, όταν αυτή γίνεται χωρίς κάποιους κανόνες που πρέπει  να τηρούν τόσο τα ίδια  τα παιδιά, όσο κι οι μεγάλοι. Παρακολουθήσαμε για τον λόγο αυτό διάφορα βίντεο του «Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου_Saferinternet4kids.gr», τα οποία ενημερώνουν τα παιδιά για το πώς θα κάνουν την περιήγησή τους στο internet απολύτως ασφαλή. Δείτε στιγμιότυπα των δράσεων μας παρακάτω:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Σχολική Δραστηριότητα

Τμήμα Ε2

Κατά το σχολικό έτος 2015-2016 το τμήμα Ε2 στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης ασχολήθηκε με το θέμα της μετανάστευσης. Προσπάθησε να προσεγγίσει αυτό το πανάρχαιο φαινόμενο, το οποίο εμφανίζεται ξανά στο προσκήνιο  και ταλανίζει τη χώρα μας λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης που βιώνει. Σαν επίλογο της προσπάθειας αυτής οι μαθητές/τριες ασχολήθηκαν με την ανάγνωση και την εικαστική προσέγγιση του βιβλίου «Καφέ αηδιαστικό μπαλάκι» του Βαγγέλη Ηλιόπουλου το οποίο περιγράφει τον ρατσισμό που δέχονται οι οικονομικοί μετανάστες.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μουμουλίδου Ευγενία.

«Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Αρχαιολογικών χώρων κ Μουσείων της Βορειοανατολικής Χαλκιδικής από τα Δημοτικά Σχολεία της 3ης ΠΕ Χαλκιδικής»

Οι μαθητές του ΣΤ2  με την εκπαιδευτικό τους κυρία Πανοδήμου Αθηνά, υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Αρχαιολογικών χώρων κ Μουσείων της Βορειοανατολικής Χαλκιδικής από τα Δημοτικά Σχολεία της 3ης ΠΕ Χαλκιδικής». Σκοπός του προγράμματος ήταν η εκπαιδευτική αξιοποίηση των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων της Βορειοανατολικής Χαλκιδικής από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Σχολείων της 3ης Περιφέρειας Χαλκιδικής, μέσω βιωματικών και συνεργατικών δράσεων. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών Σχολείων: Γαλάτιστας, Στανού, Αρναίας, Νεοχωρίου, Παλαιοχωρίου, Σταγείρων-Στρατωνίκης, Βαρβάρας, Ολυμπιάδας, 1ο Ιερισσού, Νέων Ρόδων και Ουρανούπολης. Η χρονική διάρκεια του προγράμματος ήταν το σχολικό έτος 2015-2016 και περιλάμβανε επιμορφωτικές συναντήσεις για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς σε θέματα αρχαιολογίας και συντήρησης αρχαιοτήτων, εργασίας πεδίου πριν, κατά και μετά την επίσκεψη σε αρχαιολογικής σημασίας μέρη με τις τάξεις τους, βιωματικών δράσεων με τους μαθητές τους, οργάνωση και ψηφιοποίηση υλικού, συνεργασία με άλλα σχολεία μέσω του προγράμματος E-twinning και τέλος εκδηλώσεις διάχυσης στην τοπική κοινωνία και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.
Σας παρουσιάζουμε την παρουσίαση των μαθητών του ΣΤ2.

Καινοτόμες δράσεις Τίτλος προγράμματος:« Αρωματικά στολίδια του τόπου μας»

Τμήμα Γ2

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Δημητρακοπούλου Ζαφειρία

Γενικός σκοπός του προγράμματος ήταν:

  • Να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές, ένα μικρό τμήμα από τα αρωματικά φυτά της Ελλάδας, να τα καλλιεργήσουν και να παρατηρήσουν την ανάπτυξη τους.
  • Να συλλέξουν πληροφορίες για κάθε ένα φυτό που φυτέψανε και να αναζητήσουν πληροφορίες που αφορούν την καλλιέργεια τους καθώς και του τόπους που τα συναντάμε .
  • Να ξεχωρίσουν τα βότανα από τα κοινά φυτά και να γνωρίσουμε τις θεραπευτικές χρήσεις τους.

Να μάθουν τον τρόπο που συλλέγονται και αποθηκεύονται. Να μάθουν να εργάζονται συλλογικά, να συλλέγουν πληροφορίες, να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο…περισσότερα κλικ εδώ:–>Αρωματικά στολίδια του τόπου μας

 

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας- Ευέλικτη ζώνη

Τίτλος: «Ασφαλώς κυκλοφορώ, με το ποδήλατο που αγαπώ»

Τμήμα Γ2 – Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δημητρακοπούλου Ζαφειρία

 

Στη χώρα μας συμβαίνουν πολλά τροχαία ατυχήματα που σε μεγάλο ποσοστό οφείλονται στην κακή οδική μας συμπεριφορά. Μέσα από το πρόγραμμα « Ασφαλώς που κυκλοφορώ, με το ποδήλατο που αγαπώ» έγινε προσπάθεια για σωστή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών μας στα θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας ώστε να αποκτήσουν σωστή οδική συμπεριφορά ως πεζοί, ποδηλάτες, επιβάτες και ως αυριανοί οδηγοί.

Περισσότερα κλικ εδώ:–>Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατο που αγαπώ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΊΑΣ

Το Παραμύθι του ΣΤ2:
Δείτε το από το Slideshare.net κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

aa

Τίτλος:   « Καφέ αηδιαστικό μπαλάκι»

Είδος βιβλίου:   Σύγχρονη παιδική  λογοτεχνία

Συγγραφέας:    Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Εικονογράφος:  Βαγγέλης Παυλίδης

Εκδόσεις:   Πατάκη

Τόπος:  Κλαδί  (ένας παραθαλάσσιος τόπος)

Ήρωες: Κλάρα, Τζέρι, οι γονείς του Τζέρι και της Κλάρας, ο Πέτρος και η Λίλα, Στέφανος, Χριστίνα, Πρόεδρος, Δήμαρχος, Μαριάννα, Μαρίνα, ο κ. Μάρκος ο γρουσούζης,

Υπόθεση:  Μια ζωή με δύο όψεις, σαν παραμύθι. Η ζωή του Τζέρι και της οικογένειάς του, που ήρθαν ως οικονομικοί μετανάστες στην Ελλάδα και γνώρισαν χαρές και λύπες, αγάπη και αδικία, διώξεις και δόξα. Ένα «καφέ αηδιαστικό μπαλάκι» από λάσπη το οποίο πέταξε ο μικρός Τζέρι στο δήμαρχο κατά λάθος έγινε η αιτία να περάσει ο ίδιος και η οικογένειά του πολλά δεινά, αλλά και η αφορμή να ασχοληθεί η αδερφή του με τον αθλητισμό κι η ζωή τους να αλλάξει όψη.

Μου άρεσε/δεν μου άρεσε και γιατί:  Mας άρεσε πολύ, γιατί αυτό το βιβλίο μας δείχνει ότι δεν πρέπει να είμαστε ρατσιστές .Δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση ή από την καταγωγή τους, αλλά από τις πράξεις τους.

Βαθμολογία:  10 Εξαιρετικό

Ε2 – Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μουμουλίδου Ευγενία.

 

Τα Ψηλά Βουνά
Χωρίς τίτλο

Τμήμα : Γ2

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δημητρακοπούλου Ζαφειρία

Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας οι μαθητές του τμήματος Γ2 ασχολήθηκαν με την ανάγνωση και την επεξεργασία του βιβλίου : « Τα ψηλά βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνιίου.

Μέσα από τη λαϊκή αφήγηση, το δημοτικό τραγούδι το ποίημα, το χιούμορ και την τρυφερότητα   οι μαθητές του Γ2 γνώρισαν τα 26 παιδιά του βιβλίου,τον Αντρέα, το Φάνη, τον Κωστάκη, τον Καλογάννη, τον Δημητράκη ,το Φουντούλη και τα άλλα παιδιά, που ξεκίνησαν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.Μόνο που η εξόρμηση στα βουνά της Ρούμελης δεν είναι μόνο απλώς « διακοπές» αλλά μια άσκηση ζωής,αφού έρχονται αντιμέτωπα με πολλές δυσκολίες και αντιξοότητες,που καλούνται να αντιμετωπίσουν και να ξεπεράσουν, με χιούμορ, με συνεργασία και με σεβασμό ο ένας απέναντι στον άλλο. (Διαβάστε περισσότερα εδώ: Έγγραφο)

Η Εφημερίδα του ΣΤ2: Τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤ2 ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΣ ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ(1)

Δ΄ ΤΑΞΗ – ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ (Α΄ ΦΑΣΗ)

Ολοκληρώνοντας τα τρία πρώτα φύλλα εργασίας του προγράμματος μας «Εμένα με νοιάζει» που γίνεται στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης και αφορά στη δημιουργία σχολικού κήπου, έκλεισε η πρώτη φάση του προγράμματος με την επίσκεψη του γεωπόνου κ. Τσιουρέλα Χρήστου….περισσότερα εδώ<–

Δ2 – Μια μέρα με έναν συγγραφέα

Την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου ήρθε στην τάξη μας ο γνωστός συγγραφέας, κ. Σάκης Σερέφας, για να μιλήσουμε για το βιβλίο του «Δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω» (εκδόσεις Πατάκη), και όχι μόνο…περισσότερα εδώ<–

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 09/02/2016:ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  – ΤΜΗΜΑΤΑ: Ε1 & Ε2 & Ν.Τ

Οι μαθητές των τμημάτων Ε1 & Ε2 με τους εκπαιδευτικούς τους κ.Τρίμπο Ιωάννη και κ. Μουμουλίδου Ευγενία συμμετείχαν σε δράσεις σχετικές με την ημέρα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και σε συνάρτηση με το σχέδιο εργασίας που εκπονούν: «Σύνδεση με Σύνεση». Στις δράσεις συμμετείχε και η Δ/ντρια του Σχολείου κα Κακαρίκου Άννα υλοποιώντας έτσι τη δράση και στην Αγγλική Γλώσσα, όπως και ο καθηγητής πληροφορικής του σχολείου μας κ. Κουφίδης Άγγελος. Προτιμήσαμε ένα ξενόγλωσσο ιστότοπο λαμβάνοντας υπόψη ότι η επίσημη γλώσσα στις διαδικτυακές μας περιηγήσεις είναι η Αγγλική διασυνδέοντας έτσι το σχέδιο εργασίας με την καθημερινή πράξη. Η θεματολογία της δράσης κινήθηκε σε θέματα ορθής χρήσης και συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (Netiquette) αλλά και σε θεματολογία σχετική με τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό ως μέρος των προβληματικών καταστάσεων που μπορεί να βιώσουμε στις ψηφιακές μας περιπλανήσεις. Εκτενέστερα ενημερώθηκαν αλλά και προβληματίστηκαν για τους κινδύνους που εν αγνοία τους διατρέχουν σερφάροντας στον αχανή κόσμο του διαδικτύου χωρίς εποπτεία και γνώση. Οι μαθητές κλήθηκαν να επισκεφτούν τον δικτυακό τόπο www.saferinternet.gr με στόχο να κατανοήσουν τα δικαιώματα αλλά και οι υποχρεώσεις τους σε ότι αφορά τη χρήση του διαδικτύου.

Χρησιμοποιήσαμε τον ιστότοπο: Digizen.org που η ονομασία του προέρχεται από τις αγγλικές λέξεις: digital & citizen, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και μετά από συζήτηση εκτελέσαμε σενάρια του διαδραστικού παιχνιδιού της ιστοσελίδας. Η περιπλάνησή μας θα συνεχιστεί μέσα από τα σενάρια που προβλέπει το σχέδιο εργασίας μας και τους επόμενους μήνες σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα όπως και σε αυτά της Αγγλικής Γλώσσας και των Νέων Τεχνολογιών παρέχοντας έτσι στους μαθητές μας τη στήριξη και ενημέρωση που χρειάζεται να έχει ένας ψηφιακός πολίτης σήμερα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Δελτίο Τύπου 21/12/2015
Τηλεδιάσκεψη διαδικτυακού σεμιναρίου

Το σχολείο μας συμμετείχε στις 21/12/2015 ημέρα Δευτέρα στο διαδραστικό σεμινάριο «Σύνδεση με Σύνεση» http://synmesyn.sch.gr/ με τα τμήματα: Ε1-Ε2-ΣΤ1. Οι μαθητές-τριες παρακολούθησαν στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας το διαδικτυακό σεμινάριο μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων του Π.Σ.Δ παρουσία των υπευθύνων εκπαιδευτικών:

  1. Τρίμπου Ιωάννη Πε70 & Μουμουλίδου Ευγενία ΠΕ70 και Κουφίδη Άγγελο ΠΕ20 ως μέρος της σχολικής δραστηριότητας τους με τίτλο: «ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ» (Αναγνώριση-Πρόληψη-Αντιμετώπιση Κινδύνων Διαδικτύου) και
  2. Καρατζιοβάλη Βασίλη Πε70 ως εκπροσώπου του σχολείου μας στο θεματικό δίκτυο της 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Χαλκιδικής ως μέρος της δράσης του στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης με τίτλο: «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» στο οποίο συμμετέχει και ο εκπαιδευτικός Κουφίδης Άγγελος ΠΕ20.

To έργο «Σύνδεση με σύνεση» έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει, ευαισθητοποιήσει και ενδυναμώσει τους ανηλίκους να αναπτύξουν τις γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που χρειάζονται, έτσι ώστε το Διαδίκτυο να αντανακλά τις θεμελιώδεις αρχές που έχουν θεσπιστεί για τον πραγματικό κόσμο: τις αρχές που έχουν συμφωνηθεί εδώ και πάνω από 60 χρόνια, γνωστές ως ανθρώπινα δικαιώματα, δίνοντας έμφαση στους κανόνες που πρέπει να διέπουν την καθημερινή μας ύπαρξη.

Μέσα από ενεργή, συμμετοχική εκπαίδευση και πρωτοποριακές ενημερωτικές και πολιτιστικές δράσεις, το έργο:

α) προάγει τον ψηφιακό αλφαβητισμό από μικρή ηλικία,

β) στηρίζει τα παιδιά να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους αλλά και να σέβονται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τα δικαιώματα αυτά στον εικονικό αλλά και το φυσικό κόσμο,

 γ) ενδυναμώνει τα παιδιά να μιλούν χωρίς φόβο εάν πέσουν θύματα οποιασδήποτε μορφής ρητορικής μίσους, διακρίσεων ή εκφοβισμού και να αισθάνονται δυνατά να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις,

 δ) προωθεί την ενεργό και δημιουργική συμμετοχή των παιδιών στη διαμόρφωση του Διαδικτύου που βασίζεται στον οφειλόμενο σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αρχές της δημοκρατικής συμμετοχής.

Παράλληλα, εφοδιάζει τους επαγγελματίες εκπαίδευσης με πολύτιμη, καινοτόμο γνώση και εκπαιδευτικό υλικό για τα ζητήματα αυτά, καθιστώντας τους άμεσους πολλαπλασιαστές της γνώσης αυτής προς τους αποδέκτες μαθητές-παιδιά.

 Το έργο χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτεστάιν και τη Νορβηγία στο πλαίσιο του Προγράμματος «Είμαστε όλοι Πολίτες», το οποίο είναι μέρος του συνολικού Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του ΕΟΧ για την Ελλάδα, γνωστού και ως EEA Grants. Διαχειριστής Επιχορήγησης του Προγράμματος είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Στόχος του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών στη χώρα μας και η ενίσχυση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.Η διαχείριση του έργου στη χώρα μας γίνεται από το saferinternet.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: