12 Μαρτίου 2013

Την Τρίτη στις 5 Μαρτίου 2013 οι μαθητές της  Δ΄ τάξη πραγματοποιήσαμε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης!
Όταν φτάσαμε στο Πολεμικό Μουσείο εντυπωσιαστήκαμε ! Γύρω απ΄το κτήριο υπήρχαν παλιά κανόνια, ένα πολεμικό αεροπλάνο και ένα τανκς. Μπαίνοντας μας καλωσόρισαν οι υπεύθυνοι του μουσείου και ο ξεναγός άρχισε να μας παρουσιάζει μετάλλια στρατιωτών και βασιλιάδων, συλλογές όπλων και σπαθιών καθώς και συλλογές από σφαίρες. Στον κάτω όροφο υπήρχε μια πλούσια έκθεση από φωτογραφίες, γράμματα, ρούχα και κοσμήματα της πασίγνωστης τραγουδίστριας του ΄40  Σοφίας Βέμπο. Μας έκανε εντύπωση ότι είχε και δικό της αεροπλάνο για να επισκέπτεται τα στρατόπεδα και τους τραυματίες στα νοσοκομεία…
Στον επάνω όροφο είδαμε σκηνές από στρατιώτες που αποχωρίζονταν τις οικογένειές τους φεύγοντας για το μέτωπο, επίσης είδαμε νοσοκόμες που φρόντιζαν τραυματίες και ασυρματιστές που έστελναν μήνυμα στο αρχηγείο τους.
Φύγαμε ενθουσιασμένοι και συνεχίζοντας πήγαμε στο πάρκο του Γ΄ Σώματος Στρατού όπου ξεκουραστήκαμε, παίξαμε και φάγαμε.
Έπειτα πήγαμε στο Λευκό Πύργο όπου δυστυχώς η επίσκεψή μας αναβλήθηκε λόγω διαμαρτυρίας κάποιων φοιτητών. Το γεγονός αυτό μας λύπησε πάρα πολύ γιατί ήταν μεγάλη η επιθυμία μας να ανεβούμε στο Λευκό Πύργο και να θαυμάσουμε την παραλία της Θεσσαλονίκης.
Η επίσκεψή μας έληξε με έναν ποδοσφαιρικό αγώνα που παίξαμε τα δυο τμήματα της Δ΄ τάξης μετά το γυρισμό μας στο σχολείο.